Dyniowych smakołyków ciąg dalszy – placuszki dyniowe z otrębami

Zostało Wam troszkę dyni po zrobieniu zupy i nie wiecie co z nią zrobić? Ja wiem 🙂 Dietetyczne placuszki dyniowe! Szybkie, smaczne i na pewno niskokaloryczne 😉

image_88Składniki:
dynia (mały kawałek ok. 1/5 całej)
otręby (dowolne, ja użyłam akurat pszennych)
mąka (najlepiej pełnoziarnista, ja miałam pod ręką razową żytnią)
1 jajko
dowolne przyprawy

Kuchcenie:
Skrojoną na mniejsze kawałki dynię blenderujemy.

Placki z dyniDodajemy jajko, a później mąkę i otręby w dowolnej proporcji, tak żeby ciasto nabrało nabrało konsystencji do nałożenia na patelnię. Na koniec przyprawy, jakie kto lubi.
Placki z dyni2Formujemy małe kuleczki, spłaszczamy i kładziemy na patelnię. Obsmażamy z obu stron, aż się przyrumienią.
Placki z dyni3Idealnie komponują się z rozgrzewającym kremem z dyni z imbirem. Smacznego!
image_88

Skomentuj

